Innesäljare med känsla för service och administration

Om oss
Inpeople är en HRM-partner till många av Sydostregionens mest framgångsrika företag. Vi erbjuder rekrytering, personaluthyrning och organisationsutveckling inom alla personalkategorier. Vår nisch är företag som vill ha hög kvalitet och ett perfekt resultat. Vi har huvudkontor i Växjö och cirka 150 anställda. Inpeople är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en engagerad och serviceinriktad innesäljare med stort driv till vår uppdragsgivare i Växjö. Vår kund är verksam inom IT-branschen och behöver nu utöka teamet på licensavdelningen. Arbetsuppgifterna består primärt av att ta emot inkommande ärenden både via mail och telefon och vara kundens första kontakt med företaget. Även utgående kommunikation med kunder förekommer i rollen, genom licensförnyelse med befintliga kunder. I rollen ingår även adminstrativa uppgifter vilket ställer krav på struktur och noggrannhet. Uppdraget förväntas börja omgående.

Din profil
Du som söker trivs i en miljö där det är full fart och mycket att göra. Din arbetsmoral är hög och du har inställningen att ingenting är omöjligt. Du har alltid kunden i fokus och ett proffessionellt bemötande. Du trivs med att ta ansvar och är lyhörd inför din omgivning. Då rollen innefattar såväl inkommande som utgående kontakt med kunder är det önskvärt att du har erfarenhet av bägge delar. Du har lägst gymnasieutbildning och hanterar Officepaketet obehindrat. Som konsult på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit. Då urval sker löpande ser vi fram emot din ansökan redan idag. Välkommen med din ansökan!


Kontaktpersoner: Josefin Gustavsson, Mathilda Petersson Carlberg
Tjänst: Innesäljare
Anställningsomfattning: Heltid
Anställningsform: Tillsvidareanställning
Ort: Växjö
Publiceringsdatum: 2017-07-10
Sök jobbet