Administratör till Kristianstad

Om oss
Inpeople är en HRM-partner till många av Sydostregionens mest framgångsrika företag. Vi erbjuder rekrytering, personaluthyrning och organisationsutveckling inom alla personalkategorier. Vår nisch är företag som vill ha hög kvalitet och ett perfekt resultat. Vi har huvudkontor i Växjö och cirka 150 anställda. Inpeople är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.

Dina arbetsuppgifter
Vi söker dig som vill jobba som administratör med start omgående. Uppdraget löper på heltid över sommaren, med chans till förlängning. Du som söker har erfarenhet av administration, du är en pigg, trevlig och prestigelös person som tycker om att vara spindeln i nätet och hjälpa till där det behövs.

Din profil
Som konsult på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit. Då urval sker löpande ser vi fram emot din ansökan redan idag. Välkommen med din ansökan!


Kontaktperson: Amanda Erlandsson
Tjänst: Administratör
Anställningsomfattning: Heltid
Anställningsform: Visstidsanställning
Ort: Kristianstad
Publiceringsdatum: 2018-06-10
Sök jobbet