Receptionist till kund i Växjö

Om oss
Inpeople grundades 2010 och är specialister på moderna, skräddarsydda personallösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vi är en HRM-partner till många av sydostregionens mest framgångsrika företag. Vår nisch är företag som vill ha hög kvalitet och perfekt resultat. Vi är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting - nischat mot chefer och specialister. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi är cirka 200 hel- och deltidsanställda. Välkommen till ett annorlunda HR-företag!

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en trevlig och engagerad receptionist till vår kund i Växjö. Arbetsppgifterna är att tillsammans med dina kollegor svara i växeln på interna och externa samtal, ta hand om kundbesök, posthantering samt olika administrativa arbetsuppgifter. I tjänsten kommer det även ingå viss telefonadministration, där du bland annat ansvarar för att starta nya abonnemang, felsökningar samt beställningar. Uppdraget förväntas starta i slutet av september och pågår fram till september 2019, med chans till förlängning.

Din profil
Du som söker är ansvarstagande, noggrann och strukturerad. Du sätter alltid kunden i fokus och trivs med varierande arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har lätt för att lära dig nya system och du kan engelska och svenska flytande i både tal och skrift. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som konsult på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit. Då urval sker löpande ser vi fram emot din ansökan redan idag. Välkommen med din ansökan!


Kontaktperson: Anna Eriksson
Tjänst: Receptionist
Anställningsomfattning: Heltid
Anställningsform: Tillsvidareanställning
Ort: Växjö
Publiceringsdatum: 2018-08-15
Sök jobbet